Menu
Priručnik za učenje na daljinu
Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
Cijena:
48,45 KM
Podsjećamo:
Kupovinom za 80 KM i više ostvarujete pravo na besplatnu dostavu
- Podatci o knjizi
- Opis
Autor/Autori
Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie
Šifra:
051762
Izdavač:
Školska knjiga d.d., Zagreb
Uvez:
meki
Broj stranica:
200
Godina izdanja:
2022.
ISBN:
978-953-0-51762-2
Format:
21 × 28
S više od 50 videozapisa o mnogim važnih tema vezanih za učenje da daljinu
UČINKOVITO UČENJE JE UČINKOVITO UČENJE – GDJE GOD BILO
Učenje tijekom pandemije zapravo nije bilo učenje na daljinu, nego krizno poučavanje. Odsada se učitelji mogu ciljano pripremiti za učenje na daljinu, i to korištenjem onoga što daje najbolje rezultate kako bi ubrzali učenje svojih učenika. Na temelju spoznaja i iskustava poznatih pedagoga Douglasa Fishera, Nancy Frey i Johna Hattieja Priručnik za učenje na daljinu obuhvaća zaključke i rezultate istraživanja Vidljivo učenje® kako bi čitateljima predočio što doista funkcionira u učenju na daljinu. U tematskom rasponu od odnosa između učitelja i učenika, vjerodostojnosti i jasnoće učiteljeva poučavanja, osmišljavanja nastave, pa sve do vrednovanja i ocjenjivanja, ovaj sveobuhvatni priručnik detaljno predočuje strategije temeljene na istraživanjima i dokazima koje nastavnici mogu upotrijebiti za učinkovito poučavanje u mrežnom i virtualnom okružju. Ovaj moćan priručnik uključuje:
• ciljeve i ishode učenja te razine ostvarenosti ishoda za svaki modul da biste mogli pratiti svoje učenje te primjere učiteljskih praksa za smisleno učenje utemeljene na dokazima
• raznovrstan izbor nastavnih pristupa uključujući izravno poučavanje, učenje od drugih učenika i samostalan rad što potiče samoreguliranje učenika i usmjerava učenike prema dubljim razinama učenja i višim razinama prijenosa znanja
• rasprave o izazovima ravnopravnosti povezanim s učenjem na daljinu, zajedno s primjerima kako učitelji mogu osigurati da se sačuva već ostvaren napredak na području ravnopravnosti
• posebne smjernice za učitelje malene djece koja uče na daljinu
• više od 50 videozapisa u kojima autori, učitelji i nastavnici raspravljaju o nizu tema vezanih uz učenje na daljinu
• prostor za pisanje i razmišljanje o postojećim praksama i za planiranje buduće nastave.
Učenje na daljinu prijeko je potreban praktični priručnik za pripremu istinski učinkovita i djelotvorna učenja na daljinu. S engleskoga preveo Vedran Pavlić.
O autorima:
Dr. DOUGLAS FISHER profesor je menadžmenta u obrazovanju na Državnom sveučilištu u San Diegu i voditelj na srednjoj školi Health Sciences High & Middle College. Radio je kao nastavnik, stručnjak za jezični razvoj i administrator u javnim školama i neprofitnim organizacijama, a osam je godina bio i voditelj profesionalnog razvoja za City Heights Collaborative. Doug je već nekoliko desetljeća aktivan član zajednica za profesionalni razvoj. On organizira timove koji osmišljavaju i primjenjuju sustave čiji je cilj poboljšati poučavanje i učenje. Objavio je niz knjiga o poučavanju i učenju, među ostalim i The Teacher Credibility & Collective Efficacy Playbook i PLC+.
Dr. NANCY FREY profesorica je menadžmenta u obrazovanju na Državnom sveučilištu u San Diegu i voditeljica na srednjoj školi Health Sciences High & Middle College. Radila je kao nastavnica za učenike s posebnim potrebama, stručnjakinja za čitanje i administratorica u javnim školama. Nancy je aktivna članica zajednica za profesionalni razvoj u kojima osmišljava školske sustave koji unapređuju poučavanje i učenje za sve učenike. Objavila je niz knjiga, među ostalim i The Teacher Clarity Playbook i Visible Learning for Literacy.
Dr. JOHN HATTIE nagrađivani je istraživač na području obrazovanja i autor popularnih knjiga s gotovo 30 godina iskustva u istraživanju onoga što daje najbolje rezultate vezane za učenje i postignuća učenika. Njegovo istraživanje, poznato pod nazivom Vidljivo učenje,® sintetizira više od 1600 metaanaliza koje obuhvaćaju više od 95 000 studija i više od 300 milijuna učenika diljem svijeta. Održao je govore i predavanja na više od 350 međunarodnih konferencija te je za svoj doprinos obrazovanju dobio niz priznanja. Među njegovim su važnijim djelima Visible Learning, Visible Learning for Teachers, Visible Learning and the Science of How We Learn i, najnovije, 10 Mindframes for Leaders.
UČINKOVITO UČENJE JE UČINKOVITO UČENJE – GDJE GOD BILO
Učenje tijekom pandemije zapravo nije bilo učenje na daljinu, nego krizno poučavanje. Odsada se učitelji mogu ciljano pripremiti za učenje na daljinu, i to korištenjem onoga što daje najbolje rezultate kako bi ubrzali učenje svojih učenika. Na temelju spoznaja i iskustava poznatih pedagoga Douglasa Fishera, Nancy Frey i Johna Hattieja Priručnik za učenje na daljinu obuhvaća zaključke i rezultate istraživanja Vidljivo učenje® kako bi čitateljima predočio što doista funkcionira u učenju na daljinu. U tematskom rasponu od odnosa između učitelja i učenika, vjerodostojnosti i jasnoće učiteljeva poučavanja, osmišljavanja nastave, pa sve do vrednovanja i ocjenjivanja, ovaj sveobuhvatni priručnik detaljno predočuje strategije temeljene na istraživanjima i dokazima koje nastavnici mogu upotrijebiti za učinkovito poučavanje u mrežnom i virtualnom okružju. Ovaj moćan priručnik uključuje:
• ciljeve i ishode učenja te razine ostvarenosti ishoda za svaki modul da biste mogli pratiti svoje učenje te primjere učiteljskih praksa za smisleno učenje utemeljene na dokazima
• raznovrstan izbor nastavnih pristupa uključujući izravno poučavanje, učenje od drugih učenika i samostalan rad što potiče samoreguliranje učenika i usmjerava učenike prema dubljim razinama učenja i višim razinama prijenosa znanja
• rasprave o izazovima ravnopravnosti povezanim s učenjem na daljinu, zajedno s primjerima kako učitelji mogu osigurati da se sačuva već ostvaren napredak na području ravnopravnosti
• posebne smjernice za učitelje malene djece koja uče na daljinu
• više od 50 videozapisa u kojima autori, učitelji i nastavnici raspravljaju o nizu tema vezanih uz učenje na daljinu
• prostor za pisanje i razmišljanje o postojećim praksama i za planiranje buduće nastave.
Učenje na daljinu prijeko je potreban praktični priručnik za pripremu istinski učinkovita i djelotvorna učenja na daljinu. S engleskoga preveo Vedran Pavlić.
O autorima:
Dr. DOUGLAS FISHER profesor je menadžmenta u obrazovanju na Državnom sveučilištu u San Diegu i voditelj na srednjoj školi Health Sciences High & Middle College. Radio je kao nastavnik, stručnjak za jezični razvoj i administrator u javnim školama i neprofitnim organizacijama, a osam je godina bio i voditelj profesionalnog razvoja za City Heights Collaborative. Doug je već nekoliko desetljeća aktivan član zajednica za profesionalni razvoj. On organizira timove koji osmišljavaju i primjenjuju sustave čiji je cilj poboljšati poučavanje i učenje. Objavio je niz knjiga o poučavanju i učenju, među ostalim i The Teacher Credibility & Collective Efficacy Playbook i PLC+.
Dr. NANCY FREY profesorica je menadžmenta u obrazovanju na Državnom sveučilištu u San Diegu i voditeljica na srednjoj školi Health Sciences High & Middle College. Radila je kao nastavnica za učenike s posebnim potrebama, stručnjakinja za čitanje i administratorica u javnim školama. Nancy je aktivna članica zajednica za profesionalni razvoj u kojima osmišljava školske sustave koji unapređuju poučavanje i učenje za sve učenike. Objavila je niz knjiga, među ostalim i The Teacher Clarity Playbook i Visible Learning for Literacy.
Dr. JOHN HATTIE nagrađivani je istraživač na području obrazovanja i autor popularnih knjiga s gotovo 30 godina iskustva u istraživanju onoga što daje najbolje rezultate vezane za učenje i postignuća učenika. Njegovo istraživanje, poznato pod nazivom Vidljivo učenje,® sintetizira više od 1600 metaanaliza koje obuhvaćaju više od 95 000 studija i više od 300 milijuna učenika diljem svijeta. Održao je govore i predavanja na više od 350 međunarodnih konferencija te je za svoj doprinos obrazovanju dobio niz priznanja. Među njegovim su važnijim djelima Visible Learning, Visible Learning for Teachers, Visible Learning and the Science of How We Learn i, najnovije, 10 Mindframes for Leaders.
KNJIŽARA MOSTAR:
Kralja Tomislava 1, Mostar
Tel: 036 446 545
Radno vrijeme:
Pon-pet od 8 do 20
Subota od 8 do 13
KNJIŽARA LJUBUŠKI:
IV brigade HVO Stjepana Radića 61,
Ljubuški
Tel: 039 832 867
Radno vrijeme:
Pon-pet od 7:30 do 15:30
Subota od 9 do 12