Didaktički komplet sadržajno obuhvaća područja važna za utvrđivanje i unapređivanje sposobnosti važnih za skladan razvoj djece u dobnim skupinama od 5 do 8 godina.
Sastoji se od: tiskanog materijala (priručnika podijeljenoga u tri cjeline:
– procjena i poticanje motoričko-perceptivnog razvoja;
– procjena i poticanje govornog razvoja (glas, slovo, riječ, rečenica); i
– procjena sposobnosti čitanja i pisanja)
popraćenoga s 224 plastificirane kartice s didaktički obrađenim slikama u boji .
Priručnik sadržava:
– objašnjenje teorijskoga utemeljenja i načina rada s didaktičkim kompletom,
– niz grafički funkcionalno oblikovanih formulara za evidenciju i sistematizaciju podataka,
– radne listove s ponuđenim mogućnostima primjene
Svi dijelovi kompleta mogu se rabiti kao cjeline, u segmentima ili prema individualnim potrebama.
Didaktički komplet namijenjen je odgojiteljima u predškolskim ustanovama, učiteljima osnovne škole (redoviti programi, prilagođeni programi), defektolozima u redovitim i posebnim školama, logopedima, psiholozima, pedagozima i roditeljima koji žele djeci dati dodatni poticaj u razvoju